Bedrijfsfilm Den Haag, Rotterdam, Leiden, Delft eo.

Wij maken bedrijfsfilms in Den Haag voor klanten in en soms ver daar buiten.  Reclamebeeld.nl werkt samen met tasfilms.nl, of anders gezegd Wilmar werkt samen met Francis.
Bekijk hier de website van tasfilms.nl – Bedrijfsfilm Den Haag.
Wil je meer weten over de werkwijze en informatie over het maken van een bedrijfsfilm bekijk dan eens deze pagina: werkwijze tasfilm Den Haag

Bedrijfsfilm Den Haag

Bekijk hier onderstaande bedrijfsfilm op de site van tasfilms: Bedrijfsfilm Den Haag

Evenement video / aftermovie / congresvideo van tasfilms te Den Haag

Bekijk hier deze evenement video op de site van tasfilms: Evenement video Den Haag

Vertel je verhaal

Film is een krachtig communicatiemedium dat je kunt inzetten voor meerdere doelen. Een bedrijfsfilm, een productfilm, interview of een evenementreportage? Een film voor interne of externe bedrijfscommunicatie, een klantverhaal of een instructievideo? Het videoproductieteam van Reclamebeeld helpt je, met veel persoonlijke aandacht, bij het vertellen van je verhaal.

De kracht van film

Film wordt doorgaans ingezet om informatie te geven over een bedrijf, producten of diensten. Een goede film doet echter meer dan het overbrengen van droge informatie. Een goede film vertelt het verhaal van een bedrijf en merk. Het versterkt het imago van je organisatie en het vertrouwen dat mensen hebben in je merk. Het laat zien hoe het bedrijf zich onderscheid van concurrenten. Een goede film prikkelt de kijker en laat een indruk achter!

Werkwijze

Van idee tot film

Elke film begint met een idee. Misschien wil je een mooie film van een project, product of dienst op je website plaatsen of organiseer je een evenement. Wij zijn er voor het uitwerken van je idee tot aan het opleveren van je film.

Stap 1: De voorbereiding

We willen nogal wat van je weten. Wat wil je bereiken? Wie is je doelgroep precies en wat vinden zij belangrijk? Waar gaat de film gepubliceerd worden? Wat moet de kijker na het kijken van de film weten? Moet hij verleid worden om actie te ondernemen? Bijvoorbeeld door iets te kopen, of door contact op te nemen?

De uitstraling van de film moet bovendien passen bij het imago van het bedrijf: persoonlijk en warm, of neutraal en informatief? Creatief en verrassend, of misschien serieus maar toch lichtvoetig? Het is belangrijk om hier over na te denken omdat het van invloed is op het verhaal, het script, de keuze voor achtergrond muziek en/of voice-over en de montage.

Na deze brainstorm stellen we een voorlopige offerte op. Bij relatief kleine projecten is een vaste projectprijs mogelijk.

Stap 2: Plan van aanpak

Met de informatie verkregen in de voorbereidende fase stellen wij een plan samen. Nadat je dit plan hebt goedgekeurd, gaan we aan de slag met het inplannen van de filmproductie. Het plan moet worden gezien als een leidraad en kan op elk moment naar wens worden bijgesteld.

Stap 3: De opnames

Nu gaat het gebeuren! Veel mensen vinden het spannend om voor de camera te staan. Het is aan ons de taak om heldere aanwijzingen te geven zodat mensen ontspannen en zelfverzekerd op film worden vastgelegd.

Hou er rekening mee dat filmproductie veel tijd kost. Voor een film van een paar minuten, zullen we uren op locatie moeten zijn. Naast het filmen zelf, moet namelijk ook de apparatuur worden op- en afgebouwd en begeleiden we de mensen die in beeld worden gebracht.

Stap 4: Montage

In deze fase valt alles op zijn plek: beeld, geluid en visuele effecten komen samen tot een verhaal dat de doelgroep prikkelt en dat past bij wat het bedrijf wil uitstralen. De film wordt opgemaakt in de huisstijl van de organisatie.

Stap 5: afronding

Na de montage ontvang je de film in HD kwaliteit (1920 x 1080). Op basis van je feedback doen wij de nodige aanpassingen, en dan is de film klaar voor gebruik!

Tips:

– Denk vanuit de klant. Dit lijkt misschien een inkopper, maar in de praktijk merken we dat mensen geneigd zijn om meer in een film te willen vertellen dan voor de kijker relevant is. Wil je bijvoorbeeld vertellen over de excellente klantenservice van je bedrijf, dan is het waarschijnlijk niet relevant te vermelden dat jullie bedrijf maar liefst 23 hectare groot is.

Hoe korter hoe beter. Dit betekent niet dat elke film standaard maximaal maar 2 minuten mag duren. Waar het om gaat is dat de film snel tot de kern komt en van begin tot eind boeit. Hoe lang dit duurt hangt af van de film. Een sterk inhoudelijke film met goede interviews kan met 30 minuten nog steeds interessant blijven, terwijl een product promotie met een minuut de boodschap waarschijnlijk al duidelijk heeft overgebracht.

Alles in 1 film? Bied je meerdere diensten aan verschillende doelgroepen, dan verwater je de boodschap als je al deze diensten in 1 film wil samenvatten. Het is dan beter om een paar films te laten maken, die aansluiten bij de betreffende doelgroepen. Dit maakt de films relevanter en draagt daardoor bij aan het vergroten van de impact.

Wie wij zijn

Als je een leuk idee hebt, een opdracht wil bespreken, tarieven of een offerte wil aanvragen stuur dan even een email of bel mij. Tot snel!

                                                                 
Reclamebeeld.nl                          info@reclamebeeld.nl                      06-51520360  

Van der Duynstraat 143

2515 NJ Den Haag